3D Hot air balloon

Během pandemie se hodně děkovalo lékařům a sestřičkám. Taky já jsem se rozhodla poděkovat své lékařce, ale ne za pandemii, ale za to, jak se o mě starala během těhotenství. Především díky její intuici jsem byla v nemocnici, když jsem začala předčasně rodit. A tak, když jsem teď šla na kontrolu, vzala jsem s sebou ukázat naší Emmičku, ale taky dárkovou taštičku. No a co bych byla za scrapperku, kdyby tam nebylo něco ručně vyrobeného :)


Na stránkách primamarketing jsem zahlédla nádherný létající balon. A tak jsem pátrala, až jsem objevila soubor pro vyřezání na Silhouette. Stáhla jsem si šablonu, vyřezala základ, slepila a ozdobila. Pokud byste si chtěli šablonu balonu zakoupit hledejte ID 193648.


Spodní část balonu jsem nepřilepila, ale nechala jsem jí vysouvací. Dovnitř jsem vložila malé čokoládky :)



Na balon jsem použila nádhernou kolekci Spring od P13- využila jsem malé papíry 6*6, papíry 6*8 a vystřihovací papír 07. Balon jsem dozdobila bílou krajkou ve všech spojích. A potom jsem vytvořila shluk z vystříhaných papírů, vyřezaných lístečků, květin, provázků a chipboardů. Použila jsem větší 3D květiny- magnolie, lilie a růžičky v různých velikostech a barvách. Nápis vzhůru ke hvězdám je ze sady Jsi moje hvězda od StudioForty.


Na poslední chvilku jsem ještě dodělala 2 přáníčka. Jedno pro paní doktorku a druhé pro sestřičku. Dovnitř jsem vlepila jednu fotografii z newborn focení a napsala děkovný vzkaz.





A co vy a dárkové balíčky? Vkládáte také ručně vyrobené dárky? Já jsem kromě toho vložila do taštičky vonnou svíčku a dobré čaje. Tak snad měla paní doktorka radost.

Komentáře