TN- Mirakulum

Svojí práci vychovatelky mám moc ráda, a ještě radši jí mám, když můžu blbnout s dětma. A to se mi poštěstilo při výletu do Mirakula. Protože nemám ještě děti, nikdy jsem tohle zábavné centrum nenavštívila. A tak si představte to moje nadšení, když jsem vlezla do areálu plného prolézaček, skluzavek, tajných chodeb a dalších zábavných prvků. A to bych nebyla já, kdybych neudělala pořádnou dokumentaci. A proto jsem se rozhodla udělat z tohoto výletu Traveller´s notebook. Na pomoc jsem si vzala nádhernou novou sadu Let your soul bloom od Moda scrap.


Vzala jsem si na klasický TN s kraft papíry. Vytiskla jsem si fotky(kterých je opravdu hodně) a rozvrhla jsem si práci. Nejprve jsem si TN obalila nádherným papírem z kolekce Let your soul bloom. Miluju tyhle akvarelové vzory. Na přední stranu jsem použila bílá písmenka od Piatek13, která jsem si nabarvila. Nápis je samolepky od Piatek13. A klasicky TN zavírám kancelářskými sponami.


Prozatím mám hotové první 4 dvoustrany, ale slibuji, že až bude TN celý, že vám ho ukážu :)


Kromě kolekce Let your soul bloom používám chipboardy od Fabrika Decoru, samolepky od Teresy Collins, samolepky od Piatek13 a písmenkové abecesy od Piatek13.



Už se těším na prázdniny, až budu mít čas celý TN dokončit a doufám, že vznikne i minialbum ze školy v přírodě. Co vy a výlety? Scrapujete si je zvlášť do notýsků nebo minialbíček?

Děkuji za návštěvu


Komentáře

Okomentovat