December Daily 2018

Mám ze sebe radost! Tento rok, teda vlastně minulý, se mi povedlo poprvé dotáhnout December daily album do konce a to dokonce včas. Přesně po Vánocích jsem měla hotovo. A tak budu ráda, když do toho mého December daily albumu nahlédnete se mnou. Ono to vlastně ani není album, ale tvořila jsem DD do Traveller´s notebooku.


Celé December Daily je vlastně velmi jednoduché, pouze základ na TN, kolekce Just Chillin od Studio Forty a písmenka na nápisy.
Obálku jsem skoro vůbec nezdobila, vybrala jsem si pouze samolepku December daily, chipboard laně v srdíčku a poskládala jsem z čísel rok.


Do základu jsem si přidala asi 3 stránky papírů z kolekce Just Chillin od Studio Forty, tak aby mi vyšly stránky až do Štědrého dne. Čísla na stránkách jsou z loňského zimního kitu od Studio Forty. Potom už jsem jenom vymýšlela kompozice a kombinovala nádherné papíry z kolekce se samolepkami. Použila jsem spoustu samolepek i z jiných kolekcí od Studio Forty. Rozhodně na ně mrkněte, já mám vždycky radost, když jsou v češtině.


Na některých stránkách se toho hodně děje, proto jsem se snažila některé stránky odlehčit a nechat je prázdnější.


A celé album si můžete prohlédnout zde:






Komentáře