Tags- Horse love

 Když máte škodolibé scrap kamarádky, vzniknou projekty do kterých byste se sami nepustili. A tak to bylo s dnešními visačkami. Kolekce Florabella od Mintay je nádherná, květinová s koníky. Říkala sem si, že udělá nějaký romantický projekt. Jenže pak mě Alča ve skupině Paper Garden Club hodila rukavici a já výzvě neodolala. Takže Ájo, hlásím, že mám splněno- kůň použitý :)




Visačky vznikly vcelku rychle, když si Emma dala odpoledního hodinového šlofíka. Nebyl čas ztrácet čas. Z malé sady jsem si vystřihla dvě visačky. Naštěstí obrázky už jsem měla vystříhané dopředu. Použila jsem texturovací pastu a šablonu s cihlami. Ve výsledku to skoro není vidět, protože jsem potom vrstvila spoustu papíru na to. Přidala jsem vystříhané kytičky, rámečky z velkého papíru jsem podlepila kartonem, abych docílila 3D efektu. Doplnila jsem vystřižené koňské motivy. Také jsem přihodila nabarvený chipboard od Scrapiniec. Kytičky nemohly chybět- nejnovější blatouchy jsou nádherné! Přidané nápisy, které se mi barevně hodily- kolekce Till we met again od P13. A nakonec samozřejmě pár cákanců a perličky.


Použitý materiál
Bílá nit
Copic marker B00
Nápisy P13



Děkuji za návštěvu

Komentáře

Okomentovat