LO- Magic Fall

Podzim nemám ráda, je to čas, kdy začíná školní rok a já jsem pravidelně hnedka na podzim nemocná. Nejinak je tomu i letos... tentokrát využívám ale léčení v posteli k tomu, abych si vyšívala na layouty. A když jsem viděla novou kolekci od Studio Forty, věděla jsem, že chci udělat něžný layout s vyšitými lístečky. Váhala jsem jestli lístečky udělat barevné, ale nakonec jsem se rozhodla pro bílé, a myslím, že jsem udělala dobře.




Použitý materiál: Bílý scrapbookový papír, kolekce Magic fall od Studio Forty, roztomilé houbičky a samolepky jsou také z kolekce Magic Fall- mimochodem samolepky jsou v češtině, což je super a jsem za to moc ráda :), bílá bavlnka a jehla + hodiny vyšívá u seriálu Gilmorova děvčata. 

P.S.: Komu v tomhle seriálu fandíte? Deanovi, Jessovi nebo Loganovi? Já jsem rozhodně pro Jesse, milovala jsem ho, když jsem seriál sledovala poprvé jako malá holka :)


Layout je vytvořen pro challenge Like in a Fairytale na stránce Studio Forty.


Děkuji za vaši návštěvu.

Komentáře

  1. Gilmorova děvčata jsou úplně nejlepší :) já vlastně ani nevím,komu jsem fandila nejvíc. Momentálně jsem se po dlouhé době zacetla do Harryho Pottera, ale na Gilmorky bych se měla také vrhnout :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat