ATC Merry Christmas

Miluji papíry a sady od 7Dots studio, to všichni víte :)  Tentokrát jsem poprvé střihla do kolekce Yuletide, která má celkem netradiční vánoční barvy.
I love 7 Dots studio collections and you know that :) This time, I used Yuletide collection, with unconventional christmas colours, for the first time.

 Tentokrát jsem se pustila po delší době do ATC kartiček. Chtěla jsem je udělat lehce netradičně vánoční.
This time, I made ATCs, after long time, I want them made unconventional christmasy.



Z papírů jsem si nastříhala proužky, na Big shotu vyrazila visačky a kolečka. A potom už jsem jenom kombinovala jak se mi to líbilo společně na kartičce.
I cut stripes from papers and cut tags and circles on Big shot. After that, I just combined everything on card.


Doplnila jsem jako vždy gessem, ecoline barvami, razítky a cákanci.
As always, I added gesso, ecoline colours, stamps and splashes.


Na dozdobení jsem použila úžasný chipboard, který musím zase dokoupit :) Je to bordura ze sněhových vloček, kterou jsem rozstříhala. Protože jsem neměla žádný nápis z kolekce, jednoduše jsem si ho vytiskla na tiskárně.
To decorate it I used amazing chipboard. Background is from snowflakes, which I cut. Because I don't have any sentiment from collection I just printed it.


A pro ty, kdo ATC také tvoří, mám ještě 3 kartičky na výměnu, kdyby měl někdo zájem :)
For those who also create ATCs, I have 3 cards to swap, if you are interested :)

Tyto ATC jsou pro challenge na stránce Craft Passion na téma Baby, it´s cold outside.
This ATCs are made for challenge on Craft Passion on them Baby, it´s cold outside.


Komentáře

Okomentovat