sobota 13. února 2016

Mixedmedia scrapbook page Summer- videotutorial

S další nedělí jsem tu s dalším videem. 
Tentokrát jsem si pro Vás připravila mixedmedia stránku, na kterou jsem použila naše fotky z nejlepší dovolené, co jsme zažili :)





Použitý materiál:

Papíry- vystačíte si i se zbytečky z kolekcí- já použila UHK Gallery
Heavy Gesso bílé- pro podklad pod spreje
3D Matte gel- tentokrát jen na dozdobení 
Texturovací pasta
Špachtle
Oboustranná lepící páska
Ecoline barvy- míchám s vodou do malých rozprašovačů a vytvářím tak vlastní spreje :)
Razítko- kdysi koupené ve scrap bazárku
Archival Ink- černý
Šablona písmo- také koupená v bazárku
Písmena Tim Holtz ( děkuju Alono :) )
chipboard
černá tuš
bílý papír pro podložení fotek

A zde už video:


Chtěla bych Vám moc poděkovat za podporu! :) Jste skvělé a já děkuji za veškeré komentáře :)
P.S.: první video má 400 shlédnutí za týden a to jen díky Vám!

21 komentářů:

  1. Krásná práce! Nikdy jsem mixed media nezkoušela, ale strašně mě to láká. Takto na videu ve Tvém podání to vypadá TAK jednoduše! Jen jsem si při každém dalším produktu k cákání, sprejování, razítkování...říkala "Už dost, stačí, už je to dokonalý...." Ale ona každá ta věc tam dokonale sedí! Klobouk dolů. Těším se na další videjko :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) další video cca zase za týden :)

      Vymazat
  2. Video dokonalé, stranka naprosto super! Ja proste obdivuji jak pouzivas kazdy odstrizek a kousek co zbyl a pak to vypada bajecne. Krasna prace! Tesim se na dalsi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já prostě ráda spotřebovávám zbytky :D

      Vymazat
  3. Míšo, další super video. Už se těším na další.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, děkuji, jsem ráda, že se líbí :)

      Vymazat
  4. Nádherné video, jsi skvělá, že nám lajkům srozumitelně ukážeš mixed medio. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Super. Představ si, koukali jsme všichni, celá rodina včetně manžela a dětí. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda,jak jsi to dokazala,ze koukali s tebou? :)

      Vymazat
    2. Řekla jsem manželovi, ať se podívá, jak se ti povedlo přáníčkové video, jak je hezky rychlé, v tempu a pěkná hudba. Tak se díval, zaujala ho ta technika. Pak jsem si pustila druhé video, tak koukal taky a přišly děti a koukaly s námi. No a dcera si pak nechala pustit znovu to přáníčkové. :-)

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Jééé, tak to je paráda, kouká celá rodina :D

      Vymazat
  6. fakt nádhera. Neměla jsem možnost MM zkusit, ale budu to muset napravit co nejdřív.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, určitě doporučuji vyzkoušet a trošku se umazat :)

      Vymazat
  7. Míšo, video je naprosto úžasné!!! A stránka ještě víc!!! jsi mooooc šikovná :-)) Těším se na další video :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, moc Ti děkuji! :) jsem ráda, že se video líbí, nakopává mě to točit další :)

      Vymazat
  8. Míšo, to je luxus, pusu jsem zavřela snad až na konci :-) Těším se na další video ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oooo :) moc děkuji :) další zase za týden :)

      Vymazat