PaperoAmo simple kit listopad a inspirace Míšou

Asi po roce jsem dostala chuť vytvořit stránku, protože jsme měli krásné fotky z podzimní procházky v parku Přátelství, který je naše srdcovka :)
No řekněte, není Lajka rozkošná? :)


Měla jsem nějakou představu v hlavě, ale jakmile jsem viděla Míši stránku, která je dokonalá, věděla jsem, že chci jít podobným směrem. Míša má vždycky nádherné fotky, které obdivuju :)
A prvním krokem bylo vytvoření vyšitého kruhu z listů. Ač nemám moc času, sedla sem si na to po dva večery a bylo hotovo.



Použila jsem úžasný listopadový kit PaperoAmo na položení fotek a dozdobení.


Stránka je jiná než jsou mé typické stránky, ale přesto jsem na ni hrdá. A už vzniká protější druhá strana.


Říkala jsem si, že se ty růžové enamelky na listopad moc nehodí, ale nakonec se hodily skvěle, protože Lajka má fialovo růžový postroj, takže perfektní shoda :)


Doufám, že Míše nebude vadit inspirace :)



Děkuji za návštěvu.





Komentáře