Muž a scrapbook

Včera večer byl obsazen můj pracovní koutek mým přítelem.. tvořil totiž stránku do challenge Papero amo.
Já jsem samozřejmě nelenila a musela celou výrobu zdokumentovat :)
A zde již přináším reportáž z jeho práce :)





Na začátku bylo trošku přemlouvání, ale nakonec se na to docela těšil, dokonce měl dopředu udělaný a rozmyšlený nákres, jak chce aby stránka vypadala :)

Bude rád za všechny Vaše komentáře a třeba v budoucnu vytvoří ještě nějakou stránku do našeho alba :)
Hotovou stránku si můžete prohlídnout zítra na blogu Papero amo, kde budou vystaveny všechny stránky našich statečných mužů :)

Komentáře

  1. Předně smekám, že se do toho pustil. Stránka se mi líbí, normálně bych řekla, že bych přidala nějaké zdobení, ale tady to takhle úplně stačí, má to bezvadně sladěné. Nezbývá, než doufat, že ho to chytne, a zas někdy nějakou jeho stránku uvidíme... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Klobouk dolů! Co jsi mu slíbila? :-D

    OdpovědětVymazat
  3. No my s Pavlínou už se moc a moc těšíme! Je to kluk šikovnej - díky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Šikovný muž :) To ten můj raznicí vyrazil sovičku z kancelářského papíru, poskládal ji a slepil izolepou. Příště prý zkusí i barvičky :). Takže smekám před tím Tvým :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat