Video: Steampunk canvas

 

S novým rokem má člověk velkou chuť do nových projektů. Myslí si, že zvládne spoustu věcí, bude pravidelně tvořit, natáčet videa, sdílet vše na sociálních sítích. No a protože i já jsem měla takovou představu (uvidíme, co budu říkat na konci roku :)), rovnou jsem pro Vás natočila první mixed media video letošního roku

Už druhý rok po sobě jsem se účastnila scrapbookového adventního kalendáře a jeden den jsem otevřela balíček s kulatým plátnem. Říkala jsem si, že tohle plátno musím využít. A pak se objevila myšlenka steampunkového tématu.


Plátno je vytvořeno do soutěže 13@rts


Celý postup najdete v mém videu, zde je pár mých poznatků z tvoření:

1. Zkuste si nachystat všechny pomůcky, materiály a ozdoby, které se k tématu hodí - i když je ve výsledku nepoužije, máte je na očích a víte po čem můžete sáhnout
2. Pokud máte čas, je dobré nechávat schnout vrstvy přes noc - určitě to doporučuji u krakelovacího laku
3. Ve videu vidíte, že jsem použila staré kovové komponenty - pokud máte ve svém okolí někoho, kdo by mohl mít takové věci doma, určitě si o ně řekněte - to stejné platí o starých krajkách, knoflíkách a dalších ozdobách
4. Na černém gessu více vyniknou prášky s metalickými odlesky



Doufám, že až zkouknete mé video, budete se zase o trochu míň bát mixed medií a vyzkoušíte si steampunkové tvoření.

VIDEONÁVOD:





Použitý materiál:

Texturovací pasta
Embossovací prášek
Vosk
Kovové ozdoby

Děkuji za návštěvu

Komentáře