Recenze S. J. Maas: Půlnoční město- Rod země a krve

 Dnes bych vám ráda přinesla první recenzi letošního roku. Na knížku Rod země a krve od S.J. Maas jsem se hrozně dlouho těšila. Věděla jsem, že na mě čeká pod stromečkem a tak jsem si musela chvilku počkat. Ale to čekání stálo za to!


Na začátek si shrneme pár základních informací

Autorka: Sarah J. Maas
Série: Sluneční město
Díl 1: Rod země a krve
Počet stran: 790
Rok vydání v ČR: 2020
Hodnocení na databázi knih k dnešnímu dni: 94 %


Moje hodnocení:
Hned na začátku knihy jsem byla hozena do nového prostředí, které z knih S. J. Maas neznám, ale přitom je mi to tak nějak blízké. Během prvních stran na mě útočilo velké množství názvů různých druhů postav, které se pohybují v Půlnočním městě. Zároveň jsem si ale velmi rychle oblíbila představené postavy, dokud se nestalo to, co se stalo na straně 70. Jak já byla naštvaná! Potom děj ubíhá neskutečným tempem, a vy se jenom snažíte udržet v sedle a zvládnout všechno vstřebávat. Na konci se stane několik věcí, které Vás nechají bez dechu a vy si připadáte jako divák velkolepého filmu, který bez dechu sleduje jak to vlastně celé dopadne. Posledních pár stran jsem probrečela. A pokud u knížky brečím a směju se a nadávám, je to pro mě znamení dobré knihy. Epilog je už jen třešnička na dortu, která vás donutí hledat a googlit, kdy že to má vyjít další díl!

Shrnutí:
Musím říct, že S. J. Maas rozhodně nezklamala s další sérií a já jsem zaháčkovaná, zamilovaná do Hunta a doufám, že v dalším díle se příběh rozšíří i na další postavy, které se v knize objevili. Určitě by mě zajímal vývoj postav Hypaxie a Ruhna.

Oblíbená postava:
 Hunt

Nenáviděná postava: 
Sandriel

Nejlepší citát:
S láskou je všechno možné

Přečteno za 10 dní

Můj tip: 
Snažte se citově nepřilnout k žádné postavě, protože v této knize se může stát opravdu cokoliv

Doporučení: 
Vzhledem k tomu, že se v knize objevuje ve velkém množství alkohol a užívání drog, nedoporučila bych knihu čtenářům mladším 15 let

Moje hodnocení:
✫✫✫✫✫
5 hvězdiček z 5


Děkuji za přečtení a budu moc ráda za vaše komentáře a názory na knížku.


Komentáře