BuJo- May, June and July

Název dnešního článku by mohl znít: Nepovedený květen, barevný červen a levandulový červenec.
Vím, že vám ukazuju Bullet journal se zpožděním a slibuju, že další měsíce se pokusím dávat článek hned na začátku měsíce.
Kdo sleduje můj BuJo, tak ví, že plánuji s Fleppi a vždy měsíc ladím podle jejího samolepkového kitu.

Květen se mi nepovedl- vůbec nevím, proč mě napadlo že tmavě modrá barva bude dobrý nápad...


Kolečka v BuJo taky nejsou dobrý nápad, takže nedoporučuji. Bylo to pro mě moc chaotické.


Za to červen se mi líbil moc. Byl krásně barevný, veselý a rozvržení jsem si udělala dobré, jen jsem udělala jednu chybku a tu jsem napravila v červenci (víkend na levé straně mě mátl).



Levandulový červenec jsem nechala jen v jemných tonech fialkové a šedivé.



Na srpen ještě nemám rozvržení a tak se ráda nechám inspirovat- ukažte svoje Bullet journaly :)



Komentáře