Traveller´s notebook- Pregnancy

Tento měsíc se v Paper Garden točí kolem miminek. Určitě jste zahlédli krásná miminkovská přání od Dianky a zadání soutěže. No a protože já jsem v očekávání, toto téma mi udělalo velkou radost. Moc těhotenských fotografií nemám, většinou jsou to momentky z koupelny, kde je vidět, jak mi roste pupík :) Rozhodla jsem se tyto fotky aspoň zpracovat do malého Travellers notebooku, abych na tohle období měla památku.


Protože v TN nejsem úplně zběhlá, rozhodla jsem se řídit pomocí sketche, který jsem objevila na instagramu. Sketch vložila na instagram weiweiwang_12, které dělá pravidelné měsíční challenge.



Mě se moc líbilo to proplétání papírových proužků, bohužel většina je schovaná pod mojí fotkou :)
Použila jsem novou kolekci od Craft&You Baby World 6*6 a kytičky jsem vystříhala z doplňkového papíru ze stejné kolekce Baby World 07.



Nápisy jsou samolepky od P13 Till we meet again a velký nápis je ze stejné kolekce.


Základ TN je nádherný, pastelový TN od Studio Forty Lunare- Space travel, takže jsem přední stranu jenom lehce dozdobila pomocí odstřižků, chipboardu od Egocraft, enamelových teček a českých samolepek od Studio Forty Jsi moje hvězda. Chipboard jsem nabarvila Copic markery.


A co vy a těhotenské projekty? Máte nějaké fotky z těhotenského období v albu?

Komentáře