LO- Happy birthday

Miluju oslavy! Především z toho důvodu, že dělám lidem ráda radost... ráda plánuji oslavy, překvapení, výzdobu dárky...A tak bylo jasné, že když budeme s rodinou slavit bráškovi narozeniny, že musím nakoupit nějakou výzdobu. Zase jsem to ale nesměla přehánět, takže vyhrály velké číslice. A dokonce se nám povedlo se ségrou bráchu přemluvit a udělat společnou fotografii. A to jsem prostě musela "scrapnout", no ne? A jak jinak, než z naší kolekcí Happy birthday od Piatek13.


Rozhodla jsem se udělat veselý layout. Použila jsem bílou scrap čtvrtku ze které jsem si pomocí Silhouette mašinky vyřezala šablonu. Tu jsem vyplnila papíry z kolekce. Další bílou čtvrtku jsem použila jako podklad, který jsem pocákala barvami. Vyplněnou šablonu jsem podlepila 3D páskou a nalepila na podklad. Šablonu jsem získala ve facebokové skupině Paige Evans, kam Paige sama dává volně dostupné vlastní šablony.


Ozdoby jsem si vystříhala z papíru 07 z kolekce. Dvě holčičky a kluk mají představovat nás 3 sourozence :) Fotku jsem dala do rámečku a použila jsem samolepkové nápisy z kolekce.



Děkuji za návštěvu.

Komentáře