My diary- January

Už máme skoro půlku února a já vám ještě dlužím můj lednový článek s diářem.
Jako vždycky jsem používala měsíční kit od Fleppi. Protože mám ale už novou náplň, kde jsou předtištěné dny i měsíce, tak vám taky ukážu jak používám samolepky, které do diáře nevyužiju.


Víte, že u Fleppi si taky můžete vybrat, jestli chcete celý kit nebo si vybrat jenom ty archy z kitu, které využijete? To mi přijde hrozně super :)


Leden byl hrozně náročný na akce, takže diář byl opravdu zaplněný. A to jsem tam občas i některé akce ani nestihla zapisovat.



Protože já si beru kity celé (co kdyby mi něco chybělo, že jo? :D ), tak jsem se rozhodla využít i zbylé samolepky v mém Traveller´s notebooku. Využívám samolepky měsíců a čísla. Mám vytvořený speciální TN na tvořivé věci- články pro Paper Garden, nápady na výrobky, měsíční challenge na různých stránkách. Mám ráda ve všem přehled :)


A co vy? Používáte diářové samolepky i jinak, než jenom v diáři? Napište mi do komentáře :)


A viděli jste už březnový kit? Ten je úžasný! Rozhodně vím o několika lidech, kterým se bude líbit kaktusové téma :)



Komentáře