LO- Retro girl

Minulý týden jsem si udělala obrovskou radost a předčasné vánoce- koupila jsem si z druhé ruky Silhouette. Ještě než mi přišla, tak jsem začala rychle zkoumat Silhouette studio a stahovat volně dostupné šablony a motivy. A jelikož miluji Paige Evans a byla jsem na dvou jejích kurzech osobně, věděla jsem, že na první projekt budu chtít použít nějakou šablonu od ní. A červená challenge od Lemoncraft mi akorát přišla vhod :)



Použila jsem hvězdičkovou šablonu od Paige, kterou jsem vyplnila červenými papíry od Lemoncraft. A jako fotka se mi náramně šikla moje fotka z dávného focení v červené halence s puntíky.


Doplnila jsem drobnými detaily z mých zásob, enamelkami a vyřezaným nápisem.



Co vy a Silhouette? Máte, používáte? Nebo si jí přejete k Vánocům? :)

Děkuji za návštěvu,


Komentáře

Okomentovat