Heart minialbum

Ještě před svatbou pro mně moje ségra a Dianka připravily rozlučku se svobodou a byla to jízda! Fotky rozhodně nemohly zůstat jen v mobilech, takže jsem si je stáhla od holek a rozhodla se vytvořit minialbum.  Celkem dlouho mi trvalo přijít na to, jak to vlastně chci celé zpravovat.. ale myslím, že jsem na to přišla. Jste zvědavé? Tak se pojďte podívat, jak se mi to vlastně povedlo...



Jako základ jsem si vybrala kartonová srdíčka, která máme v obchůdku. To mi ohromně ušetřilo práci se stříháním základu. Všechna srdíčka jsem z obou stran polepila nádhernými papíry z kolekce Rose Fields od 13@rts. Přední strana je dozdobená nádhernými květinami od Prima Marketing.
Na počítači jsem si připravila texty a upravila fotografie, vše jsem vytiskla a potom začala všechna zábava.


Z kolekce Rose Fields jsem si vystříhala spoustu květin, připravila jsem si chipboardy Vintage summer  a samolepky Aqua Flora a Rose Fields. Ze zbytků papírů jsem si na Big shotu vyřezala hromady srdíček.


A potom už jsem jenom lepila a skládala a zdobila. Všechny fotky jsem zastřihávala, aby nepřesahovaly srdíčko, naopak květiny a chipboardy jsem dávala po krajích, kde krásně vynikly. Vše jsem na konci svázala knihařským kroužkem.


13@rts #71 challenge "Petticoats and Pleats" 

A protože video je mnohem lepší než prohlížení fotek, můžete si moje minialbum prohlédnout zde:


Děkuji za návštěvu.

Komentáře

  1. Gorgeous! Thank you for playing along with our challenge at 13 Arts xx

    OdpovědětVymazat
  2. So gorgeous details!Thank you so much for playing along with us at 13Arts!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat