LO- Love yourself first

Když řeknete Valentýn, tak řeknu růžová, srdíčka a zamilované fotky. Tentokrát jsem ale chtěla udělat něco jiného. 
Ano, máme spoustu krásných společných fotek a ano, miluju svého snoubbence. Ale! Milujete samy sebe? Já ano! A ne, nejsem perfektní, ale líbí se mi moje vlasy, oči a můj úsměv :) Takže si udělejte selfíčko a scrapněte si ho! S rozcuchanými vlasy nebo culíkem, makeupem nebo bez něj- je to na vás. Ale udělejte to. Každé ženě se na sobě něco líbí. A já si myslím, že pokud bude žena spokojená sama se sebou, bude šťastná i ve vztahu.
Takže jestli se Vám líbí moje myšlenka, udělejte si stránku s vlastní fotkou. A moc ráda bych je viděla :)

If you say Valentine, I say pink, hearts and lovely photos. But this time, I wanted to make something different.
Yes I have a lot of our love couple photos and yes, I love my fiancee. But! Do you love yourself? I do! And no, I´m not perfect... but I like my hair, my eyes and my smile :) So do selfie and scrap it! Have messy hair or ponny tail, makeup or no makeup- it´s up to you! But do it! Every woman have something what she like. And I think, that you have to be happy with yourself and then you will be happy in relationship.
So if you like my though, please send a link to your layouts with selfies. I would love to see them! :)


Použila jsem papíry Lemocraft, mixedmedia produkty DailyART a kytičky wildorchidcrafts.
I used Lemoncraft papers, mixedmedia from DailyART and wildorchidcrafts flowers.







Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.

Komentáře

Okomentovat