Layout She lived

Tentokrát byla challenge opravdu challenge. Na stránce Canvas Crop Brand je téma challenge: Tvořte v barvách vlajky vaší země.
This time challenge was really the Challenge. On Canvas Crop Brand page is as challenge theme: Create with colours from flag of your country.



vlajka České republiky
Czech republic flag
Takže jsem se inspirovala červenou, modrou a bílou barvou.
So I was inspired by red, blue and white colours.



Jako základ jsem použila papír z kolekce Yuletide od 7 Dots studio. Na něj jsem nanesla čiré gesso, strukturovací pastu a sněhovou pastu. Nakonec jsem ještě použila horký emboss.
As a base, I used paper from Yuletide collection from 7 Dots studio. I added clear gesso, texture paste and snow paste on it. At the end I used hot embossing.


Jako většinou jsem barvila mými oblíbenými ecoline barvičkami. Na dozdobení jsem použila bílé výseky lístků, Yuletide sadu od 7 Dots studio, nabarvené plátno, modrou síť a červené květiny jsou od Prima marketing.
As always I coloured with my favorite ecoline colours. To decorated page I used white leaves cuts, Yuletide collection from 7 Dots studio, coloured canvas, blue net and red flowers are from Prima marketing.


Stránka mi připomíná pohádku O Sněhurce, a co vám?
Page reminds me Snowwhite fairytale, what about you?

Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.

Komentáře

  1. This is Beautiful & really inspiering Michaela! Thank you for joining our challenge at Canvas Corp Brands.

    OdpovědětVymazat
  2. Wonderful page, Michaela! I love the colouring and the perfect fitting photo!
    Thank you for joining in with our July challengeg at Canvas Corp Brands.

    OdpovědětVymazat
  3. Thanks for entering this in our July challenge! Really nice project! -- Laura from Canvas Corp Creative Crew

    OdpovědětVymazat
  4. Very beautiful project! Thanks from CCB!

    OdpovědětVymazat
  5. So gorgeous!! I love the way you based your amazing layout on the colours in your flag! Thanks so much for joining in this month's Canvas Corp Brand challenge! We look forward to seeing you again! Hugs, DT Karla

    OdpovědětVymazat

Okomentovat