pondělí 10. července 2017

Layout She lived

Tentokrát byla challenge opravdu challenge. Na stránce Canvas Crop Brand je téma challenge: Tvořte v barvách vlajky vaší země.
This time challenge was really the Challenge. On Canvas Crop Brand page is as challenge theme: Create with colours from flag of your country.



vlajka České republiky
Czech republic flag
Takže jsem se inspirovala červenou, modrou a bílou barvou.
So I was inspired by red, blue and white colours.



Jako základ jsem použila papír z kolekce Yuletide od 7 Dots studio. Na něj jsem nanesla čiré gesso, strukturovací pastu a sněhovou pastu. Nakonec jsem ještě použila horký emboss.
As a base, I used paper from Yuletide collection from 7 Dots studio. I added clear gesso, texture paste and snow paste on it. At the end I used hot embossing.


Jako většinou jsem barvila mými oblíbenými ecoline barvičkami. Na dozdobení jsem použila bílé výseky lístků, Yuletide sadu od 7 Dots studio, nabarvené plátno, modrou síť a červené květiny jsou od Prima marketing.
As always I coloured with my favorite ecoline colours. To decorated page I used white leaves cuts, Yuletide collection from 7 Dots studio, coloured canvas, blue net and red flowers are from Prima marketing.


Stránka mi připomíná pohádku O Sněhurce, a co vám?
Page reminds me Snowwhite fairytale, what about you?

Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.

1 komentář:

  1. This is Beautiful & really inspiering Michaela! Thank you for joining our challenge at Canvas Corp Brands.

    OdpovědětVymazat