Spring tags

Dnes ráno jsem objevila skupinu Lemoncrafters, která je na Facebooku pro všechny, kdo milují a tvoří s Lemoncraft. A jelikož je tam rychlá challenge, hnedka jsem sedla ke stolu a vytvořila dvě visačky. Téma je jaro a výhra je velice lákavá! :) Nová kolekce od Lemoncraft, která ještě nebyla zveřejněna.
Today, I discovered group Lemoncrafters, on Facebook, which is for everyone who love and create with Lemoncraft products. And because there is quick challenge, I sit to my table and created two tags. Theme of challenge is Spring and winner package is tempting :) It´s new Lemoncraft collection, which wasn´t published yet.


Použila jsem kolekci Just love me, chipboardy od egocraft.pl a kytičky wildorchidcrafts.
I used Just love me collection, chipboards from egocraft.pl and wildorchicrafts flowers.





A protože na stránce More than words je minichallenge, měla jsem v hlavně myšlenku na visačky s nápisem sweet a tak jsem hledala až jsem našla :)
And because on More than words page is minichallenge, I had in my head though about tags with sentiment sweet, so I was looking and I found it :)


Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.


Komentáře

  1. They're sooooo bautiful!
    Thank you for playing along with us at Lemoncrafters.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat