neděle 5. března 2017

Layout Pink Spring

Mám moc ráda papíry od Lemoncraft a když jsem viděla, že mají růžovou challenge, musela jsem se zúčastnit :)
I really like Lemoncraft papers and when I saw their pink challenge, I definitely must try it :)





Můj layout/ My layout


Použila jsem nádhernou kolekci Neverending summer(kolekce už není v prodeji,což je velká škoda).
I used beautiful collection Neverending summer(collection is not availeble, such a shame).

Pozadí jsem vytvořila pomocí látky, gessa, texturovací pasty a šablony. Barvila jsem oblíbenými ecoline barvičkami.
I made background by fabric, gesso, texture paste and stencil. Background is coloured by my favorite ecoline colours.

Chipboardové kruhy jsou od egocraft.pl, nabarvené ecoline barvou, dozdobeno vystříhanými kytičkami z jednoho papíru z kolekce a průhlednými epoxy kolečky.
Chipboard circles are from egocraft.pl, coloured with ecoline, decorated with fussy cut flowers from paper from collection and clear epoxy circles.

Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.


8 komentářů:

  1. Stunning photos and gorgeous soft feminine page to high light them.

    OdpovědětVymazat
  2. This is absolutely stunning!! I love the texture and the layers!! The design is gorgeous!! The details you added are fabulous!! Thank you so much for playing along with the Lemoncraft Pink Spring Challenge!!

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpovědětVymazat
  3. It's beautiful!
    Thank you for playing along with us at Lemoncraft!

    OdpovědětVymazat
  4. This is amazing project ... just love it :) thank you for playing along with the Lemoncraft challenge xx

    OdpovědětVymazat