neděle 8. ledna 2017

Love art journal- page ONE

Tento rok mám vymyšleno spoustu projektů a jedním z nich je love art journal, kam bych ráda zpracovala naše společné fotky.
This year, I have in my head many projects, love art journal where I want add our photos, is one of them.


Základ je vytvořený z kartonu velikosti 6*8 palců. 
Base is made from cardboard 6*8 inches.


 Použila jsem list ze staré knihy, bílé gesso, šablonu, texturovací pastu, poprvé jsem střihla do sady Lost and Found od 7 Dots studio, ecoline barvy, razítko a korálky.
I used page from old book, white gesso, stencil, texture paste, for the first time I cut to collection Lost  and Found from 7 Dots studio, ecoline colours, stamp and beads.

Tato barevná kombinace je pro mě dost nezvyklá, ale líbí se mi.
For me, this is unusual colour combination, but I like it.


Stránka je vytvořená do challenge scrapki-wyzwaniowo na téma Brčko.
This page is made for challenge on scrapki-wyzwaniwo on theme Straw.



Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.

5 komentářů:

  1. Miška veľmi pekne si to urobila, páčia sa mi farby ktoré si použila. Tak nech sa ti zapĺňajú stránky krásnou tvorbou. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Great page, fantastic colours combination. Thank you for joining us at Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Amazing and creatif! Thank you for joining scrapki-wyzwaniowo challenge this month

    OdpovědětVymazat
  4. Love it! Thank you for joining in with our Scrapki-Wyzwaniowo challenge for January xx

    OdpovědětVymazat