Cards with Piatek 13 and Magicals

V září jsem nastoupila do nové práce a tam je takový zvyk, že když někdo slaví narozeniny nebo svátek, tak se mu koupí nějaká drobnost a on na oplátku nakoupí chlebíčky :) A tak se mi hodí mít v zásobě spoustu přání :)
(for english version please click on translator on the right side of blog)
Tentokrát jsem celý víkend zkoušela nové Magicals od Lindy´s stamp gang a chtěla jsem si zatvořit jen tak pro radost :) Nakonec z toho vznikla 3 přání a jedno je v hnědé barvě, jelikož to je naše barva pro listopad :)


Postup na všech přáních je totožný. Nejprve jsem si vybrala kolekci ze které chci tvořit. Tentokrát jsem sáhla po kolekci od Piatek13, která je součástí našeho krásného podzimního kitu 
Nařezala jsem si základy, tak aby byly o kousek menší než je velikost přání, potom jsem si z kolekce nařezala různé velikosti proužků a koleček, opravdu to neměřím, beru jak to přijde pod ruku a pod řezačku :)



Na základ papíru jsem přes šablonu nanesla 3D matte gel smíchaný s Magicals, vždy v jiné barvě a přes jinou šablonu. Po zaschnutí jsem začala tvořit shluky z nařezaných kousků papírů. Také jsem si nabarvila chipboardy. Na shluky jsem nalepila mé oblíbené magnolie a dozdobila perličkami.


Úplně na závěr ještě nějaká ta barva, pár cákanců a je hotovo.


Teď už budu vždycky připravená a na přání jenom doplním jméno oslavenkyně :)

Naše paletka na listopad je v hnědých tónech, tak se zapojte a vyhrajte tuto krásnou sadu papírů :)

Komentáře