Art journal page- Inspiration is everrywhere

Já vím, já vím... všichni už máte vánočně-zimní náladu. Ale já tuhle stránku prostě musela udělat... jen tak, pro sebe.. protože inspirací mi byla veverka, kterou jsem viděla, když jsem byla venku s naší Lajkou :)

I know, I know... everybody is in christmasy-wintery mood. But I must do this art journal page... just for myself... because I have inspiration, a little ginger squirrel, which I saw, when I was on walk with our dog Lajka :)





Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.


Komentáře

  1. Nádherné farbičky, skvelo zapracovaná fotografia ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tak krásně fotogenická.... Tot stránku jsem nějak přehlídla. Je úžasná. A ještě jsi se trefila do mých oblíbených barev. Prostě super!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat