neděle 5. června 2016

Mixed media warriors- theme MOVIE

Je tu začátek další měsíce a s ním i nová challenge na blogu Mixed media warriors. Tentokrát je téma: Inspirováno filmem.
There is new month and with it new challenge on Mixed media warriors blog. This time is theme: Inspired by movie.

Já jsem vytvořila ATC kartičky.
I made ATCs.


Rozhodla jsem se pro černobílou kombinaci.
I decided for black and white combination.

Použila jsem obrázek Audrey Hepburn, kterou jsem si vytiskla na tiskárně, protože ona je podle mě jedna z ikon filmu.
I used Audrey Hepburn picture, printed on printer, because I think she is one of the icons of film.


Na výměnu mám ještě 4 kartičky, takže pokud byste měli zájem, pište.
I have 4 cards to swap,so if you are interested, let me know.

Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.


5 komentářů:

  1. ahoj, ak ešte máš, rada vymením....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem koukala na tve karticky... uzasne,moc rada vymenim :)

      Vymazat
    2. Miska ja už som ti poslala movie kartičku, ze? Trocha mam v tom chaos :)

      Vymazat
    3. Miska ja už som ti poslala movie kartičku, ze? Trocha mam v tom chaos :)

      Vymazat
    4. Ano, ano, mám jí doma :) Já budu balíček posílat tento týden :)

      Vymazat