LBBS- Waiting for a wonder and Baby is here

I tento rok jsem členkou DT LittleBlueButtonStamps. Je to jediný můj DT v současné době a já jsem moc ráda, že ho mám, protože mě posouvá dál hlavně v práci s digitálními razítky a jejich vybarvováním.
Dnes bych Vám chtěla představit dvě razítka, která podle mě prostě patří k sobě.

I am the member of LittleBlueButtonStamps Design Team. It's the only one team I am in right now and I am so proud to be there and I really like it, because it's pushing me further in works with digital stamps and coloring them.

Prvním z nich je Wainting for a wonder.
First of them is Waiting for a wonder.

Tohle razítko se mi moc líbí a je škoda, že tady u nás nejsou tradiční "baby shower" party. Myslím, že tohle razítko by se na takovou pozvánku hodilo dokonale.
Já jsem tedy udělala sadu pro budoucí maminku, která obsahuje minialbum a přáníčko.

I really like this stamp and it's shame, that we don't have this traditional "baby shower" parties. I thing this stamp would fits perfectly on any invitation for this action.
So I made this little set for future mum, which contains minialbum and card. 


Vybarvovala jsem po dlouhé době zase fixami z Kiku.
I colored it after very long time with color markers from Kik store.


Použila jsem nádherný papír, který jsem kdysi dávno koupila u PA. 
I used beautiful paper, bought in PaperoAmo store long time ago.


Zdobení není skoro žádné, pouze pro zajímavost jsem udělala shaker :)
There is almost any ornamentation and I made it with "shaker" to make it more attractive :)



Ještě před touto kolekcí jsem vytvořila minialbum v holčičích barvách s druhým razítkem.
Before this colection I've made minialbum in girl's colors with second stamp.



Opět jsem se snažila o jednoduchost, pouze jsem album doplnila kytičkami a kamínky.
Once again I tried to make it simple, just complete this album with flowers and little stones.



Tak které razítko je Váš favorit? Já se přiznám, že pro mě je to Waiting for wonder :) Určitě budu dělat ještě holčičí variantu minialba s přáním :)
So which one is your favorite? For me, it´s Waiting for wonder :) I´ll use them for girly minialbum with card.

Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.




Komentáře