Nová vášeň... Art journal/ New passion... Art journal

Jelikož jsem ze včerejšího kurzu byla neskutečně nadšená, dneska jsem sedla ke stolu a vytvořila další dvě stránky do svého zbrusu nového art journalu. Zároveň jsem chtěla otestovat nové Ecoline barvičky, které jsem pořídila.
I was exciting from yesterday class, so I did two pages in my new art journal today. And I want to try my new Ecoline colours.
První stránka je inspirovaná nápisem, který je na stránce.
First page is inspired by the sentence on page.

"I believe that happy girls are the prettiest girls."






Druhá strana je z jedné části inspirovaná Mončou, která měla včera v art journalu zimní královnu :) a zároveň zimou, která na nás v týdnu zaútočila.
Second page is inspired by Monika ( she has winter queen in art journal yesterday) and with cold weather here in Prague.





Která stránka se Vám líbí víc?
Which one do you like?

A nakonec mám pro Vás výzvu.. napište mi do komentáře nějaké téma, na základě kterého bych měla vytvořit další stránku. Já si jedno téma vyberu a v průběhu týdne sem dám výslednou stránku. Tak pište, ať mám z čeho vybírat. A zároveň se k mé nové závislosti můžete přidat a tvořit na témata se mnou :)

At the end  I've got small challenge for you. Write to the comments some kind of topic/theme/page I should made for the next time. I will pick/choose one of theme and in the middle of next week I will show you the result page with this topic. Let's begin and show me some creativity so I can choose the best. And of course you can join this my new addiction a create something on same topic with me.

Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.








Komentáře

  1. Prekrásne práce, úžasné farbičky!! Paráda ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je úžasné obě stránky jsou opět nádherné. Vede u mě ale ta oranžová jelikož sama sní pracovat neumím. Já zatím nevím jak na to tak se do toho pustím az seženu nějaký návod. Jinak téma mě napadá: podzim v barvách, podzim osvěžený růžovou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to s oranzovou neumim,ale ty ecoline maji krasne barvy :) ze to jde samo..

      Vymazat
  3. Perfektný článok si veľká inšpirácia! :)

    Diary of sydneysleek

    OdpovědětVymazat
  4. vypada to nadherne, az zacinam litovat, ze jsem se nevyhecovala a nesla :)) mam pro tebe tema ... O ptáku Ohnivákovi a lišce Ryšce :)) a to opravdu vážně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,bylo to uzasne.. :) zacala u me nova posedlost :) a tema je velmi zajimave,jak te to napadlo? :)

      Vymazat
  5. Veľmi pekné! Je v tom kus emócií, náhody aj vkusu. Klobúk dolu, skvelé AJ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janka,děkuji :) od Tebe mne tato pochvala velmi těší :)

      Vymazat
  6. Máš to parádní. Co téma: Anděl nebo ďábel (ve mě?)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak skúsim tému Michaelka "Sen noci svätojánskej" alebo "Búrlivé výšiny" ❤

    OdpovědětVymazat
  8. Amazing job, so stunning!!! Love your style :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat