úterý 15. září 2015

Cardabilities sketch #131

Nestíhám, nestíhám, ale je tu můj předposlední sketch Cardabilities.
Sorry, but no english today.

Sketch #131



Sponzor tohoto sketche
Our sponzor for this time





Moje přání
My card

Tentokrát jsem chtěla zůstat pouze u jedné barvy, ale nakonec mi to nedalo a dala jsem tam buttonek, který mám doma už strašně moc dlouho. Ale na nafocení je bílé přání velmi ošidné :(




Papíry od Galeriapapieru, krajkový výřez, provázek, lístečky, buttonky.



Doufám, že se i vy přidáte a vytvoříte přání podle sketche.
I hope, you will make a card with our sketch.

Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.

2 komentáře:

  1. Velmi krásně provedené! Ten butonek to rozčísl. Skvělá volba. Perfektní!

    OdpovědětVymazat
  2. Na zvětšené fotografii je přáníčko krásně vidět! Je opravdu úžasné!

    OdpovědětVymazat