Nejlepší výběr za posledních 6 měsíců - The best cards of last six months

Na stránce Little Blue Button Stamps jsem objevila Design Team Call. Součástí přihlášky má být blog, kde ukáže své top výrobky za poslední měsíc. Já ovšem začala řádit až od února, takže to bude za posledních pár měsíců :)

There is Design Team Call in Little Blue Button Stamps. As a part of application is blog with best cards of last year. But I started with them in last six months.










Tak toto je můj výběr... Je to mix různých stylů... Souhlasíte, nebo byste vybrali nějaká jiná moje přání?
This is my choose... It´s a mix of different styles.. Do you agree with them or will you choose other cards?

Děkuji za návštěvu.
Thanks for visit.



Komentáře

  1. Delas opravdu velmi krasna prani! Jeste se mi libi sketch 120 121. I ta tmava scrap stranka.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj nejlepší výběr by rozhodně neměl mít tak málo položek!!! Přijde mi to všechno tak dokonalé, od barev, provedení po focení...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat