Stránka podle předlohy

Na fleru je klub Scrapbookové stránky Mixed Media Art. Hodí se do plénu předloha a tvoříme, udělá se blog, která stránka se líbí nejvíce, ten zase vybírá předlohu atd. pořád dokola.
Tentokrát byla vybraná předloha, která absolutně neodpovídá mému stylu.. ale hrozně mě zaujala a řekla jsem si, že to prostě zkusím a uvidím, přinejhorším stránka neskončí v albu ale v koši...

Zde předloha:

Jak vidíte, stránka je velmi tmavé, pouze šedá-stříbrná, černá, zlatá.. vůbec to není můj styl, ale je úžasná :)

Zde moje stránka:

Já vím, já vím... ale když já prostě na stránce nápis mít musím, jinak to nejde :) Nejvíc mi dal zabrat rámeček kolem fotky :) Říkala jsem si, jak bude stránka rychle hotová, ale nebyla :)
Pozadí bylo vytvořené velmi rychle, prostě pár cákanců bílé Ecoline a šedé barvy :)


Rámeček je od Wyccianky, nejprve natřený gessem, poté Disstress crackle paint stříbrná, potom tuš,potom opět Distress crackle paint :) Vše sem sušila pistolí, proto se tam různě udělaly bubliny a tvary, z čehož jsem byla nešťastná, ale nakonec si myslím, že je to zajímavé :)


Lístečky byly původně zelené :) od Lena art, následoval je ale podobný osud jako rámeček. Kytičky jsem některé nechala bílé a některé namočila do špinavé vody od tuše :))


Nápis jsou písmenka od PaperoAmo, natřené bílou Ecoline. Nakonec všude zlaté a stříbrné flitry.

Tak co vy na to? Je to Váš styl nebo není? A zkusíte si stránku taky? :)




Komentáře