Letní stránky do alba

Konečně jsem se vrhla na fotky, které máme nafocené skoro 3 roky.. jsou to fotky z prvního společného léta, kdy jsme byli čerstvě zamilovaní :) Zamilovaní jsme pořád, ale utíká to strašně rychle, to by ani člověk neřekl..
Udělala jsem tedy dvě protilehlé stránky do alba.

Na detaily této stránky a také návod jak vznikala se můžete podívat na blog k Marušce, kde jsem všechno sepsala.

Následně vznikla druhá stránka, kterou jsem chtěla udělat v návaznosti na tuto. Takže se opakují stejné motivy, srdíčka, motýlci, motiv šipek na podkladu atd.






Tak co vy na to? A která stránka se Vám líbí víc? :)




Komentáře

  1. Míšo obě stránky jsou nááádherné !!!
    Spousta pěkných nápadů - ta srdíčková girlanda je boží :-))
    Opravdu je máš moooc pěkné :-))
    Asi něco "opíšu" :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto krásná stránka! A přesně jak píše Screbla, ta srdíčka nemají chybu! Já jsem srdíčková, takže opravdu moje parketa :-). Super!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc a moc Vám děkuju za pochvalu :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat