Scrapbookové album pro babičku- část VI.

Jak jsem slíbila,tak také činím, přidávám další stránky z alba pro babičku :)

Jako první stránku dávám svatbu mé babičky a dědečka.. Děda byl fotbalista, proto jsem na stránku propašovala několik fotbalových míčů. Růžičky jsem dělala ručně a už nyní vím, že na scrap stránku do alba se nehodí, jsou moc vysoké a zbytečně je pak kapsa se stránkou vyboulená.. tak pro příště...


Další je stránka, kde je svatební fotka mé prababičky a pradědečka. Prababička je stále čiperná a příští rok oslaví 90 let. Na stránku jsem použila kytičku, kterou jsem vyřezala z papírových kapesníků na Big shotu.



Tak co vy na to? Která svatební se Vám líbí více? :)



Komentáře

  1. Kytičky jsou super - jak ty z kapesníků, ty vypadají krásně bohatě, tak ty růžičky, třeba na přáníčka by mohly být fajn, ne?

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :) ty růžičky na přání vypadají krásně,ale musí to být přání do ruky a ne přání do obálky, pak je hrozně vyboulená...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat