Paper lolipop

Určitě znáte ten pocit: Tuhle sadu musím mít! A když pak přijde, tak si říkáte: Co s ní vlastně vytvořím? Tak stejný pocit jsem měla se sadou Sleep and dream od Craft O´Clock. Sadu jsem nutně potřebovala mít, ale když mi přišla pod ruku, zdála se mi celkem smutná. Ale přesto jsem jí oživila a vytvořila dvě papírová lízátka. Kamarádkám se narodily holčičky a tak si myslím, že to bude pěkný dárek, spolu s dalšími drobnostmi pro miminko :)


Papírová lízátka jsou ve scrapbookovém světě už nějakou tu chvíli. Já jsem je poprvé zahlédla asi u Kristínky Čepčekové na blogu před pár lety. Líbily se mi, ale říkala jsem si, že to asi není nic, co bych někdy dělala :) No a je to tu. Pořád jsem přemýšlela, co dát kamarádkám k narození holčiček. Jasně, bodýčka, ponožtičky atd jsem nakoupila, ale chtěla jsem i něco papírového. Ani jedna není typ na ručně dělané fotoalbum. Skončilo by v šuplíku. No a v tu chvíli mě osvítilo. Papírová lízátka můžou dát holčičkám do čehokoliv, zapíchnout do květináče, do pastelkovníku až budou starší atd.


Jako základ jsem si vybrala chipboardy od egocraft. Protože mají vzadu chipboardové kolečko, je zadní strana krásně čistá a dokonce tam je prostor pro osobní vzkaz. A pak už jsem si vzala k ruce kolekci Sleep and dream. Vystříhala jsem počáteční písmenka jejich jmen, dvě kolečka z papíru s obrázky. Z růžového papíru jsem vyrobila rozetky, vyřezala kolečka z dalších papírů, jeden podlepila bílou krajkou a pod rozetku jsem umístila papírovou rozetku.


Jako držátko jsem použila papírová brčka, která jsem ozdobila stuhami a krajkou. Přemýšlela jsem jestli použít ještě kytičky nebo perličky, ale vlastně se mi to líbilo takto "jednoduché".


A co vy a dárky pro maminky a miminka? Dáváte? Vyrábíte? 

Komentáře

Okomentovat