Bullet journal- February 2020

První únorový týden je za námi, a tak je čas vám ukázat můj únor v Bullet journalu. Na konci článku je potom moje inspirace na zapisování přečtených knih :)


Měsíční přehled je stejný jako v lednu. Stejně jako habit tracker. Barvy jsou laděné do růžové, zelené a šedivé- tak aby se hodily k tématickým únorovým samolepkám od Fleppi.


Týdenní rozvržení je jiné než v lednu. Ráda bych každý měsíc měla odlišný, tak uvidím, jestli se mi povede vymyslet 12 různých rozvržení.


Knihy k přečtení- není můj nápad, je to inspirace z Pinterestu. Ale moc se mi to líbilo, tak jsem si to překreslila do svého Bullet journalu. Přečtené knihy budu barevně vybarvovat, takže na konci by z toho měla být krásně barevná stránka.


No a tady už moje seznamy přečtených knih, nebo rozečtených sérií. Pro inspiraci, když byste nevěděli co si přečíst. Jde hlavně o fantasy série, romantiku v podání Nory Roberts a detektivky z budoucnosti pod jejím pseudonymem J.D.Robb.






A kolik přečtených knih máte vy?

Komentáře