TN- Lajka

Půlka února je za námi a já jsem si konečně našla čas na druhé téma letošního roku na stránce Hurápapír- Valentýn aneb Miluju člověka, zvíře, věc... s podmínkou Červená barva nebo srdíčka.
Já jsem si prostě musela vybrat naší Lajku, tady nebyla ani jiná volba :) Lajka miluje slunění, vždycky když do bytu svítí sluníčko, ona si to místo najde a jde si tam sednout, lehnout.. dokonce i v létě chodí na rozpálený balkon...



Challenge jsem spojila s výzvou na instagramu- tam se na stránce weiweiwang_12 objevují sketche pro Traveler´s notebooky.


Protože v TN ještě nejsem tolik zběhlá, ráda používám sketche :)


Nádherná růžová kolekce je od Barči z Váš kreativní svět. Mám jí doma už dlouho a konečně jsem jí mohla použít. Enamelové tečky a srdíčka jsou z různých kolekcí z Paper Garden. Nápisy a nadpis Lajka jsou z kolekce, kterou jsem koupila v levném obchodě za 10 Kč :)



Děkuji za návštěvu.

Komentáře

  1. To je krásný nápad😃👍Nikdy jsem neslyšela, že jsou sketche na TN deníčky? To se moc ráda podívám a něco podle toho vyzkouším, protože v tom také hodně plavu😉😃

    OdpovědětVymazat

Okomentovat