My diary- October

Mám ráda nedělní večery, kdy si sednu ke svému diáři a plánuji další týden. A ráda bych vám ukázala jak vypadal můj diář v říjnu.


Obal na diář jsem si koupila již dávno za pár korun, náplně používám od Fleppi a jsou nepřekonatelné. Já jsem romantická duše, takže mám náplně v růžové barvě- velikost personal. Obal mám tyrkysový, ale přemýšlím, že napíšu Ježíškovi, aby mi přinesl nějaký hezčí, který se bude hodit k náplním a také ke květinové kapsičce, kterou mám také od Fleppi. Do horní kapsičky si vždycky dám aktuální měsíční kit a do kapsy na zip se mi vejdou barevné fixy. Zbytek samolepek mám bokem, ale už pokukuji po deskách na samolepky.



V diáři se vždy snažím v daný měsíc používat co nejvíce měsíční kit, ten říjnový byl úžasný a už se moc těším na listopadový. Během celého roku používám také uklízecí samolepky, nebo učitelské- hlavně ty s prázdninami :)



Nadšená jsem byla z podzimních listů, kam jsem si sepsala hlavní úkoly, abych je nemusela pořád držet v hlavě a postupně si je odškrtávám :)


Momentálně mám v hledáčku Vánoční plánovač, desky na samolepky a samolepky pro adventní kalendář. A co vy? Znáte Fleppi, nakupujete tam? A co se nachází na vašem seznamu? Napište mi do komentáře a jednoho vylosovaného potěším slevou do mého obchůdku na Fleru.

Děkuji za návštěvu.




Komentáře