LO- Love you to the moon

Víte co je dobré na tvoření mezi odbíháním k miminku? Můžete si pořádně rozmyslet co chcete tvořit, jaký materiál použijete a vůbec si rozmyslet celou kompozici :) Samotná výroba vám zabere víc času, ale o to víc si užíváte každou chvilku kdy můžete tvořit.
Pro naší Emmu jsem se rozhodla tvořit album, ale některé fotky chci mít i na velké stránce. Tyto fotky jsme fotily, když byl Emmě přesně měsíc.

K fotkám jsem si vybrala kolekci Tiny miracle od Mintay. Kolekce je barevně neutrální, hodí se pro holčičky i chlapečky. Já jsem stránku ladila do šedo žluté kombinace. Nápis na měsíčku je design od Paige Evans, vyřezaný na Siluetce. Mráčkový papír pod měsíčkem je z kolekce Dreamer od Mintay.


Stránka je v podstatě velmi jednoduchá, dozdobená vystříhanými motivy z kolekce Tiny miracle, chipboardovými hvězdičkami a srdíčky( nabarvené pomocí Copic markerů, na hvězdičkách je Wink of stella třpytivá barva a na srdíčkách Glossy accent) a doplněná samolepkami Cute&Co.


Aby měsíček trochu víc vynikl, pocákala jsem stránku pod ním pomocí Magic paint od Fabriky Decoru. Dolů jsem umístila razítko s datem a stránka byla hotová.



A co vy a miminkovské projekty? Nechali vás dětičky tvořit na mateřské? 

Děkuji za návštěvu.

Komentáře

Okomentovat