Minialbum- Memories

Je zima a spousta lidí právě teď odlétá do teplých, exotických krajin, kde je letní sezona. My už tu nej dovolenou na Maledivách máme za sebou, ale třeba bude toto minialbum inspirace pro vás, kdo si budete chtít zpracovat fotky z dovolené :)


Celé minialbum jsem vyráběla sama od potahování desek, přes vazbu vnitřních listů. Není to nic složitého :) Minialbum má velikost cca 11*15 cm a hřbet je vysoký 3 cm. Desky jsou potažené knihařským plátnem.


Desky jsou ozdobené kolekcí Fly&Scrap, ze které jsem vyrobila i vnitřní listy. Desky jsem ještě dozdobila pomocí kolekce New Moon, razítkem a buttonkem od Fabriky Decoru.


Vnitřní listy jsou svázané pomocí bavlnky a vazba je schovaná, takže není vidět. Listů jsem udělala 6 a každý má 6 stránek na které se dají nalepit fotky nebo napsat text.


Pro inspiraci jsem vytiskla dvě fotky a text, jak by se třeba album mohlo postupně zaplnit :)


A co vy?  Už máte zpracované fotky z loňské dovolené nebo vás dovolená teprve čeká?

Komentáře