Travel notebooks

Když jsem viděla nádhernou kolekci Marina od Mintay, věděla jsem, že budu chtít vytvořit nějaké letní projekty. Už dlouho jsem měla v hlavě myšlenku cestovních zápisníků. A nakonec jsem se rozhodla pro malé, čtvercové formáty. Pojďte se teď se mnou podívat, jak to nakonec dopadlo :)


Připravila jsem si kartony o velikosti 15*15 cm, které jsem potáhla tmavě modrým papírem. Na všechny 3 cestovní deníčky jsem použila zutter a červenou kroužkovou vazbu, která ladí s papíry.
Když jsem měla potažený základ, nařezala jsem si vnitřní papíry, bílé jsou na zápisky a červené na fotografie.



V programu BeFunky jsem vytvořila úvodní stránku, kam se můžou zapsat nejdůležitější údaje- například cíl cesty, termín, důležité doklady, co si nezapomenout sbalit atd :)


 A potom nastala ta nejzábavnější část :) Zdobení. Využila jsem nádherných papírů z Marina kolekce, z malých i velkých papírů jsem vystříhala různé motivy, použila jsem provázek, hřebíčky, písmenkovou abecedu.










Tyhle zápisníky mě hodně bavily, tak doufám, že se budou líbit. Už teď přemýšlím z jakých nových, letních kolekcí udělám další sady :) 

A co vy a letní projekty? Stíháte v létě tvořit? 

Děkuji za návštěvu



Komentáře